1. Výroba a renovace kardanových hřídelí všech typů
Zde se jedná o kardany tuzemské (Liaz, Avia, T815, Mates) i zahraniční výroby (Mercedes, Man, Scania, Ford Transit) nákladní i užitkové. Obsahem renovace je oprava drážkové hřídele včetně náboje, oprava volných ok, výměna poškozené trubky, výměna křížů, montáž a vyvážení. Nových kardanů na míru dle požadavku zákazníka, včetně atypických provedení a rozměrů.
Dále jsme schopni provádět jakékoliv prodloužení nebo zkrácení pro různě upravované
vozy či jejich nástavby.
2. Renovace homokinetických(předních+zadních) kloubů LIAZ, MTSP, T815, JCB,MERCEDES,KOMATSU,CAT...
Renovujeme opotřebované průměry či drážky na hřídeli, opravujeme křížové středy.
3. Renovace a výroba automobilových, zemědělských, stavebních a strojních součástí
Sortiment těchto součástí je velmi obsáhlý a záleží na individuálním požadavku.
Pro příklad uvádíme:
a) brzdové klíče různých typů (Mercedes, Sor, Man, Panav, BPW, ROR) -renovují se buď průměry,drážkování nebo celé komplety
b) čepy,otočné čepy, drážkové hřídele,náboje-ren.vnitř.prům.
c) kladky,válečky dopravníků,kruhové převaděče, pojezdová kola,…
d) opravy polonáprav (T815, Iveco, SAF, Traylor…)
e) čepování ramen …
f) přední i zadní náboje všech typů
g) tyče řízení různých druhů automobilů
h) renovace nebo výroba čepů pouzder
i) oprava+výroba ozubených kolRenovace či výroba jednotlivých součástí se provádí na konkrétní požadavek zákazníka a je vždy v souladu s výkresovou a technologickou dokumentací.
4. Výrobní možnosti
- poloautomatické navařování v ochranné atmosféře CO2 dle požadavku tvrdosti
- materiálu
- poloautomatické navařování pod tavidlem do točného průměru 1000 mm a točné délky 3000 mm
- soustružnické práce do točného průměru 1000 mm a točné délky 3000 mm
- broušení: rovnoběžných průměrů, exentrických průměrů, broušení klikových hřídelí
- výroba ozubených kol
- výroba či renovace drážkových hřídelí
- výroba pastorků